ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

بهترین رنگ ها در طراحی لوگو و بنرهای تبلیغاتی چیست؟

طراحی لوگو و بنرهای تبلیغاتی

بهترین رنگ ها در طراحی لوگو و بنرهای تبلیغاتی چیست؟،بهترین رنگ بنر تبلیغاتی؟!! آیا واقعا این موضوع تاثیر گذار می باشد؟ بله رنگ ها نقش بسزایی در جلب توجه، انتقال احساسات، و ایجاد هویت برند دارند. انتخاب رنگ صحیح می تواند تاثیر زیادی بر جذابیت و تفاوت کسب و کار داشته باشد.

در این بخش با انتخاب هر رنگ و نماد آنها در طراحی لوگو و بنرهای تبلیغاتی بیشتر آشنا می شویم

رنگ آبی

بهترین رنگ ها در طراحی لوگو و بنرهای تبلیغاتی چیست؟ رنک آبی؟ شاید!! این رنگ نماد وفاداری، ثبات، و اعتماد می باشد. رنگ آبی بیشتر در حوزه های کسب و کارهای حوزه های فناوری همانند تکنولوژی و طراحی سایت و مالی و حتی پزشکی در مخاطبان تاثیر موثری داشته است.

پس اگر زمینه فعالیتتان در این موارد می باشد می توانید در انتخاب رنگ آبی برای طراحی لوگو و بنرهای تبلیغاتی خود بیندیشید.

 

بهترین رنگ ها در طراحی لوگو و بنرهای تبلیغاتی چیست؟

رنگ قرمز بهترین رنگ ها در طراحی لوگو و بنرهای تبلیغاتی چیست؟

بهترین رنگ برای بنر تبلیغاتی می تواند رنگ قرمز  باشد. این رنگ پرانرژی و جذاب است که احساس شور و اشتیاق و هیجان را به مخاطبین و کاربران منتقل می کند. این رنگ بیشتر در کمپین های تبلیغاتی جهت فروش و یا تخفیفات ویژه استفاده می گردد. قرمز را می توان به این سوال که یکی از بهترین رنگ ها در طراحی لوگو و بنرهای تبلیغاتی چیست؟ اضافه نمود.

همچنین چنانچه شما در زمینه اغذیه و سلف فعالیت می کنید جهت ایجاد هیجان و اشتها در فروش بیشتر تان می توانید از این رنگ پرانرژی در طراحی برای بنر تبلیغاتی،  لوگو و  طراحی انواع بنرهای فروش و تخفیفات برند خود استفاده نمایید.

رنگ سبز

رنگ طبیعت و سبز نماد یاری، احساس آرامش و تجدید حیات را به مخاطبان منتقل می نماید. این رنگ برای انتخاب کلیه کسب و کارها و برندهایی که در زمینه محیط زیست، سلامتی و حتی اغذیه های رژیمی می تواند کاربرد داشته باشد.

رنگ سبز یکی از پرطرفدارترین و  بهترین رنگ ها در طراحی لوگو و بنرهای تبلیغاتی می باشد که اکثر موافق کسب و کارها موفقیت بزرگی را در آن کسب نموده اند.

 

رنگ-های-اصلی

رنگ نارنجی

بهترین رنگ بنر تبلیغاتی در جهت بازاریابی محصولات مرتبط با انرژی، محصولات بازی کودکان و غذا، می توانند از این رنگ در طراحی لوگو و طراحی بنرهای تبلیغاتی استفاده کنند. رنگ نارنجی نماد اشتیاق و حرکت در بازار بسیار کارآمد است. همیشه به رنگ هایی که رقبای خود در زمینه مرتبط فعالیتتان کار کرده اند توجه نمایید.

رنگ صورتی

رنگی که معمولاً برای جذب توجه کاربران و کلیه مخاطبین خاص در بخش هایی همانند مد، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد و اغلب حس زنانگی و لطافت و شیک بودن را به آنها انتقال می دهد.صورتی هم می تواند در استفاده به جا یکی از بهترین رنگ ها در طراحی لوگو و بنرهای تبلیغاتی باشد.

بهتر است اگر در حوزه های مختلف کاری با مخاطبین بانو فعالیت می کنید در انتخاب این رنگ زیبا و دلنشین تامل کنید.

رنگ مشکی بهترین رنگ ها در طراحی لوگو و بنرهای تبلیغاتی چیست؟

مشکی همیشه برای ما تداعی کننده نماد قدرت و الگوی بی پایان بوده و هست. بله رنگ مشکی جلب توجه بالایی را در طراحی سایت، طراحی لوگو و بنرهای تبلیغاتی به خود اختصاص می دهد.

این رنگ نماد اصالت را به برند و کسب و کار شما می بخشد. انتخاب رنگ مشکی نشان دنده خاص بودن و ریسک پذیری بالای کسب و کار شما را نشان می دهد.

 

رنگ-آبی

رنگ سفید

بهترین رنگ ها برای لوگو می تواند رنگ سفید باشد! رنگی که نماد صفا، سادگی و امنیت را به همراه می آورد. معمولاً در لوگوها وبرندهای تبلیغاتی در زمینه های پزشکی یا فناوری های نوین مورد استفاده و استقبال کاربران و مخاطبین در این حوزه قرار می گیرد.

کسانی که رنگ سفید را در لوگو و بنرهای تبلیغاتی خود انتخاب می کنند اغلب به دنبال کسب اطمینان کاربران و مخاطبین خود، در نهایت صداقت و سادگی هستند.

نکات پایانی درباره بهترین رنگ ها در طراحی لوگو و بنرهای تبلیغاتی چیست

ترکیب و انتخاب نهایی رنگ ها می تواند جلب توجه را افزایش دهد. همچنین، باید با مشخص نمودن مخاطبا، کاربران و مشتریان برند خود و همینطور انتقال محتوای پیام خاص برند کسب و کارمان  در جهت ارتقا بازدید و دیده شدن هماهنگی باشد تا تاثیر گذاری بیشتری بر روی آنها داشته باشد.

چنانچه در انتخاب رنگ برند خود و پاسخ به این سوال که بهترین رنگ ها در طراحی لوگو و بنرهای تبلیغاتی چیست؟ هنوز نتوانستید تصمیم گیری کنید و تردید دارید می توانید جهت کسب اطلاعات  از مشاوران و کارشناسان دیجیتال مارکتینگ وبلیا بهره مند شوید. با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال
همین حالا با ما تماس بگیرید

فرق نمی کنه برای چه کسب و کاری باشه و یا امور شخصی تون در هر حال اگه نیاز به مشاوره در کسب و کارتون و ارتقای اون دارید همین الان و از همین نقطه شروع کنید...