ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

مقالات

مزایای طراحی سایت با وردپرس چیست؟

طراحی سایت با وردپرس

راهکاری قدرتمند برای توسعه و مدیریت وب سایت ها:

مزایای طراحی سایت با وردپرس چیست؟ بطور خلاصه شامل آسانی استفاده، افزونه های قدرتمند، انعطاف پذیری، بروز رسانی راحت، پشتیبانی جامع، بهینه سازی برای موتورهای جستجو، واکنشگرایی، جامعه فعال، امنیت، هزینه کمتر گسترش پذیری، سرعت بارگذاری، طراحی ریسپانسیو، توسعه پذیری، سازگاری با استانداردها و بیشتر است.

این مزایا به توسعه و مدیریت سایت ها راحتی، کارایی بالا و امکانات گسترده ای که ارائه می دهد، توجیه می کنند. که در ادامه با جزئیات کلیه موارد را مورد بررسی قرار می دهیم.

مزایای طراحی سایت با وردپرس شامل موارد زیر می باشد

آسانی استفاده

وردپرس واسط کاربری بسیار ساده ای دارد که حتی کاربران غیرفنی نیز می توانند به راحتی از آن استفاده کنند. پس قطعا برای شروع برای خیلی از افراد حتی آماتور می تواند عالی باشد. در نهایت با پیشرفت کار و دریافت آموزش های بیشتر افراد می توانند بصورت پیشرفته طراحی سایت با وردپرس همانند دیجیتال مارکتینگ وبلیا را تجربه نمایند.

افزونه های قدرتمند

وجود افزونه های متعدد برای وردپرس، امکان افزودن قابلیت های اضافی به سایت را بدون نیاز به کدنویسی فراهم می کند. افزونه ها از معجزات طراحی سایت هستند. استفاده به جا و کاربردی از آنها می تواند شما را در پیاده سازی وبسایت خود بسیار کمک کند.

انعطاف پذیری

قابلیت سفارشی سازی بالا و قالب های چندگانه، به طراحان و توسعه دهندگان اجازه می دهد تا سایت هایی با طراحی منحصر به فرد و بر اساس نیازهای مشتریان ایجاد کنند. چرا که روش هایی گوناگون برای اجرای مورد دلخواه باعث محبوبیت استفاده از cms وردپرس می باشد.

پشتیبانی جامع

اکوسیستم گسترده ای از جامعه و مستندات آموزشی برای وردپرس وجود داردکه به کاربران کمک می کند مشکلات خود را حل کنن و با این پلتفرم کار کنند. امروزه با پیشرفت علم و دیدگاه های علمی گسترده در رابطه با وردپرس، طراحی سایت با وردپرس را با چالش های کمی که بی پاسخ خواهند ماند روبرو کرده است و این از مهمترین مزایای طراحی سایت با word press وبلیا می باشد.

بهینه سازی برای موتورهای جستجو

وردپرس دارای قابلیت های سئو داخلی برای بهبود رتبه بندی سایت در موتورهای جستجو مانند گوگل می باشد. راه های زیادی برای پیاده سازی مراحل انجام بهبود سایت و یا همان سئو و بهینه سازی  داخلی برایوبسایت ها وجود دارد. رعایت این موارد و اجرای تکنیکال آنها به ما در دیده شدن بهتر برای موتورهای جستجو بسیار کمک کننده خواهند بود.

مزایای طراحی سایت با وردپرس چیست؟

پشتیبانی از واکنش گرایی

قالب های طراحی شده برای سایت های وردپرسی بسیار واکنش گرا هستند، این به این معنی است که سایت های طراحی شده با وردپرس می توانند در اندازه گیری های مختلف صفحات دسترسی دارند و در تمامی دستگاه های قابل نمایش همانند دسکتاپ، لپ تاپ،تبلت و انواع دستگاه های تلفن همراه به درستی در سایت های طراحی سایت با وردپرس نمایش داده می شوند.

جامعه فعال:

وردپرس داراری جامعه بسیار فعالی شامل توسعه دهندگان، طراحان و کاربران است که منجر به ایجاد و طراحی انواع افزونه ها، قالب ها و دوره های آموزشی مفیدی در زمینه طراحی سایت با وردپرس  شده است.

امنیت

با وجود کلیه مخاطرات امنیتی در تمامی سیستم های مدیریت محتوا، طراحی سایت با وردپرس به دلیل جامعه بزرگی که پشتیبانی از آن دارد و به روز رسانی مداوم، به طور معمول به عنوان یکی از بهترین سیستم های مدیریت محتوا امن تلقی می شود.

با این حال رعایت موارد مربوط به امنیت سایت از جمله فعالسازی اس اس ال (SSL) که بخش های مربوطه می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه بدست آورید بسیار کمک کننده خواهد بود.

 

امنیت

هزینه کمتر

در مقایسه با سایر سیستم های مدیریت محتوا، استفاده از طراحی سایت با وردپرس وبلیا معمولاً هزینه کمتری دارد، زیرا بسیاری از افزونه ها و قالب های مورد استفاده از آن رایگان و یا هزینه پایینی دارند و همچنین هزینه نگهداری و پشتیبانی سایت های طراحی شده با وردپرس بسیار کمتر از دیگر وب سایت ها می باشند.

گسترش پذیری

وردپرس به طور معمول با اکثر خدمات و افزونه های سایت از طریق پلاگین ها و API ها ادغام می شود، این امکان را به شما می دهد تا سایت خود را با سیستم ها و خدمات مختلفی همانند فروشگاه های آنلاین، سیستم های پرداخت ، ابزارهای شتراک گذاری ویدئو و … گسترش دهید.

سرعت بارگذاری

برخلاف سیستم های مدیریت محتوای سنگین، وردپرس به طور عمومی با سرعت بالایی بارگذاری می شود، این موضوع مهم است زیرا که سرعت بارگذاری سایت می تواند بر تجربه کاربری و همچنین رتبه بندی سایت تأثیر داشته باشد.

پس به عنوان مثال شما می توانید از پلاگین های معمول برای افزایش سرعت سایت استفاده کنید تا وبسایتتان از سرعت بالایی برخوردار باشد.

 

سرعت-بارگذاری

طراحی ریسپانسیو از مزایای طراحی سایت با وردپرس

سایت های طراحی شده با وردپرس دارای قالب هایی هستند که به طور کلی طراحی ریسپانسیو دارند و سایت شما بر روی کلیه دستگاه ها به درستی نمایش داده می شوند و تجربه کاربری مطلوبی را فراهم می کند.

این کاربران هستند که با توجه به دستگاه هایی که در دسترس دارند تعیین می کنند به چه صورت آمادگی بازدید از وبسایت شما را دارند. به این مهم بسیار تئجه داشته باشید!

توسعه پذیری

وردپرس یک سیستم منبع باز است و توسعه دهندگان می توانند به راحتی با استفاده از کدهای آن و توسعه پلاگین ها و قالب ها، سایت های پیچیده و با کارایی بالا را ایجاد نمایند.

سازگاری با استانداردها

وردپرس با استفاده از استانداردهای مدرن وب و بهینه سازی برای سئو (SEO)، امکان بهبود موقعیت سایت شما در موتورهای جستجو را فراهم می کند و سازگاری آن با تکنولوژی ها و مرورگرهای جدید را تضمین می کند.

 

جهت دریافت مشاوره برای طراحی سایت  از مشاوران و کارشناسان دیجیتال مارکتینگ وبلیا بهره مند شوید. با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوال
همین حالا با ما تماس بگیرید

فرق نمی کنه برای چه کسب و کاری باشه و یا امور شخصی تون در هر حال اگه نیاز به مشاوره در کسب و کارتون و ارتقای اون دارید همین الان و از همین نقطه شروع کنید...